fredag 16. september 2011

Blogging...

Ja, nå har jeg da endelig klart å rote meg frem til det stedet hvor man faktisk kan skrive noe. Etter en drøy time med utforminger, bilder og tips på hva jeg burde gjøre, så fikk jeg begynne å skrive.
  Jeg har jo en noe splittet mening om blogging. På den ene siden har du alle de stakkars 16år gamle jentene som på dø og liv skal sitte å skrive om alt i livet deres til minste detalj, de har jo forsåvidt også gjort dette på forhånd på Facebook, så det blir mest copy/paste. På den andre siden har vi blogger som er skrevet på en slik måte at det faktisk blir interessant.. Ja til og med morsomt å lese. De skriver for det meste om nye, kanskje forvirrende opplevelser på en litt selvironisk og ellers ganske komisk måte.
Der kan jeg vel sitte å lese en stund!

Bare så det er sagt, så er dette under tvang..

1 kommentar:

  1. HERLIG artikkel, Kristian! Eneste bloggen jeg har ledd av(pga humor) til dags dato!

    SvarSlett